košík je prázdný
 x 

Your shopping cart is empty!

Celkem 0 Kč

Ukázka jídelníčku - hubnutí bez hladovění

I když jsme někteří z nás na sladké chuti závislí, jak tedy správně jíst a přitom se neochuzovat o všechny slasti?

Jsem zastáncem všeho moc škodí. Proto nezakazuji žádnou potravinu, když ji člověk má rád. Ale nemusí to mít každý den. Zvykli jsme si, že je pro nás jídlo samozřejmost a je ho všude dostatek. Naše porce jsou obrovské a výdej bez sportování poloviční.

Začněte k jídlu přistupovat ne jako k požitku, ale jako zdroj energie a výživa pro tělo.
Svým klientům vysvětluji jídlo jako palivo. Hlavně ohledně příloh, tzn. rýže, brambory, těstoviny, pečivo a jiné. To je to palivo, které musíme natankovat hned po ránu. Kdo netankuje ráno, zadře se mu motor.
Natankujeme pořádně ráno, dopoledne a na oběd. Odpoledne a večer už není potřeba tak doplňovat, pokud nás nečeká nějaká dlouhá vyjížďka nebo pokud máme velice výkonný motor.

A jak je to s cukry? Kvalitní zdroj berme jako uhlí, nejlépe kvalitní zdroj sacharidů v podobě vloček, rýže a brambor. Cukr se chová jako Pepo podpalovač. Rychle shoří, oheň a teplo neudrží.

Starejte se o své tělo, jako se staráte i o své věci, třeba jako o auto. Budete tankovat benzín úmyslně, když máte diesel motor?
Starejte se o své tělo, jako byste se starali o své dítě. Budete dávat své ratolesti něco, co by mu ublížilo?
Starejte se o své tělo jako o svou firmu. Podnikáte s úmyslem zkrachovat?

Co dám, to se mi vrátí.

NOVINKY kompresní fitness legíny

Škodit může i zdravá potravina, když ji budeme konzumovat příliš.

Jak vypadá takový vyvážený jídelníček?dieta
Bílkoviny 156 Sacharidy 165 Tuky 45
Dle somatotypu člověka a rychlosti metabolismu se jídelníček může upravit dle stanovených cílů.

Snídaně: 70 g ovesných vloček, 25 g CFM protein, 35 g ovoce lesní směs
B 30 S 45 T 7

Svačina 1: 2 plátky celozrnného žitného chleba, 30 g lučina, 100 g krůtí šunky nad 90 %, ½ salátové okurky
B 27 S 35 T 11

Oběd: 50 g rýže, 120 g kuřecí steak, zeleninový salát, po obědě ½ jablka
B 28 S 48 T 5

Svačina 2: cottage sýr, 4 rýžové chlebíky Lidl, ½ papriky
B 20 S 30 T 11

Večeře: 150 g bílé ryby na listovém špenátu
B 30 S 0,6 T 2

Pozdní večeře: ½ vaničky nízkotučného tvarohu, 20 g arašídového másla
B 21 S 7 T 9

 

Magda Sívková
WFF Bikini Pro
osobní trenér Zlín

https://www.facebook.com/magdabikinimodelpro/

Můj účet

Sociální sítě

 

Fitness oblečení